Η Provil, πιστή στο όραμά της να ανοίγει νέους γευστικούς ορίζοντες, παρουσίασε για πρώτη φορά το καινοτόμο της project SAUCE IT UP, το οποίο έχει σχεδιαστεί με έναν επαναστατικό τρόπο ανάπτυξης προϊόντων, σύμφωνα με τα μοτίβα που κινητοποιούν το καταναλωτικό κοινό.
Το SAUCE IT UP είναι το νέο brand της Provil και αποτελείται από μία σειρά σαλτσών που δημιουργήθηκαν για να ανταποκρίνονται στις 12 βασικές συναισθηματικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Ανάλογα λοιπόν με τη διάθεσή μας, οι σάλτσες SAUCE IT UP προσφέρουν μία εξατομικευμένη πινελιά στα γεύματά μας, απογειώνοντάς τα γευστικά.
Το SAUCE IT UP είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Provil με την εταιρεία BRAND AVIATORS και φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο που προσεγγίζουμε το φαγητό, με το σχεδιασμό προσωποποιημένων προϊόντων που δημιουργούν μία βαθύτερη σχέση και σύνδεση με το καταναλωτικό κοινό, δηλαδή ακριβώς αυτό που επιδιώκει κάθε brand.
Το λανσάρισμα του SAUCE IT UP έλαβε χώρα στις 14-16 Ιουλίου στο Σικάγο των ΗΠΑ, στα πλαίσια του IFT FIRST 2024, του κορυφαίου event σε παγκόσμια κλίμακα που αφορά στην τεχνολογία τροφίμων και της μεγαλύτερης εμπορικής έκθεσης συστατικών τροφίμων Β2Β. Το SAUCE IT UP εντυπωσίασε το επιστημονικό κοινό του συνεδρίου, αποσπώντας ιδιαιτέρως θετικά σχόλια.
Εσείς σε τι διάθεση είστε σήμερα; Ανακαλύψτε τη σειρά SAUCE IT UP.